Terugbetalings­beleid

Terugbetalingsbeleid

Voorwaarden 

Om een product te kunnen retourneren dien je te voldoen aan de voorwaarden:

  • Het product moet ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking zitten.
  • Eventuele samples, toilettasjes en andere service artikelen dienen onbeschadigd aanwezig te zijn.
  • Je dient jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst aan te vragen per mail via vitaderma.huidzorg@gmail.com onder vermelding van uw naam, ordernummer en reden van retour.
  • Enige gebreken of defecten dienen direct na ontvangst van uw bestelling gemeld te worden bij onze klantenservice.
  • In het exceptionele geval van allergie kun je te allen tijde contact met ons opnemen waarbij wij zullen streven naar een passende oplossing.

 

Procedure 

Je meldt jouw retour binnen 14 dagen aan per email via vitaderma.huidzorg@gmail.com voorzien van jouw naam, ordernummer en reden van retour. De klantenservice medewerker beoordeeld jouw retourmelding.

Bij akkoord stuurt je jouw retour per post naar het opgegeven adres, het liefst in dezelfde verzenddoos. Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte verpakking en de retourkosten zijn voor jouw eigen rekening. Na ontvangst neemt de Klantenservice jouw retour in behandeling (5 – 10 werkdagen) en je krijgt eventueel een creditnota.

Huidkliniek VitaDerma zal na beoordeling automatisch jouw geld terugstorten op de bankrekening of creditcard waar je de betaling mee hebt gedaan. Een ontvangen retour die niet voorzien is van bovenstaande gegevens wordt niet in behandeling genomen of gecrediteerd.

Let op! Het retourneren van jouw artikel geeft geen zekerheid op restitutie van uw aankoopbedrag. De klantenservice zal jouw retour beoordelen bij ontvangst. Een registratienummer is geldig tot 30 dagen na afgifte door onze klantenservice afdeling. Een ontvangen retour zonder registratienummer of vooraanmelding op onze customer service afdeling wordt niet in behandeling genomen of gecrediteerd.